clarathulo

Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

sommarlov<3

Av clara öst - 10 juni 2014 20:23

idag var det skolavslutnning så nu är det sommarlov! shiit :)))))


knäppte bilder på mina vänner och här kommer dom som jag vet jag får lägga ut xD


       


        mina vackra vänner <333

(finns fler bilder)


imorgon ska troligen jag och dom här två ovanför knäppa kort hos den med vit klänningen alltså ellen<3 



har skit mycket planer till sommaren men det blir väl som alltid att i början av sommarn så gör man inget bara trökar runt och sen efter midsommar och på slutet av sommaren så gör man allt och har ass brottom typ, är det såhär för nån annan å eller??


har kommit igång med thulo igen då jag inte red så mycket för då det var mycket prov och sånt å jag är lat, men nu har jag tid duu.

meen han har börjat blivit lite konstig han hoster lite ofta och fnysser, vet inte om det är allvarligt eller om det ens är något men vi ringer veterinären utifall såklart.


av pengarna jag fått från konfirmationen + pengar jag samlat ska jag köpa objektiv för, behöver verkligen det tycker jag då. 


kommer att sakna vår myssiga klass över sommaren faktiskt men vi syns alla igen om några månader ;))



ah syns 


bye bye #eller nå 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av clara öst - 19 februari 2015 10:01

hej alla denna blogg är inte aktive längre och jag har sätt att det fortfarande folk som besöker denna blogg. min nya blogg är skogsbarn.blo.gg så snälla var aktiv där istället :)   puss å kram ...

Av clara öst - 4 februari 2015 21:30

Sista inlägget!! Kolla in min nya blogg skogsbarn.blo.gg Kommer ha denna blogg kvar ett tag så alla hinner se detta inlägg. Hoppas vi ses på min nya blogg :) ...

Av clara öst - 2 februari 2015 22:18

ah somsagt så är det nog det sista inlägget på denna blogg. ska inte sluta blogga dock bara byta blogg till en annan på en annan bloggportal.   har lite problem att komma på ett namn dock. beatrice hittade jag namnet creatrix som är på latin. s...

Av clara öst - 28 januari 2015 20:36

                                 

Av clara öst - 25 januari 2015 20:33

Har nu redigerat alla bilder så nu kommer dom :) Har redan postat några av dom Black space ...

Presentation


Jag heter Clara Öst. Jag är född 1999-12-08. Jag har en häst som heter Thulo. Det här är en bildblogg så du kommer mest att få se mina bilder men också lite text. Hoppas att du gillar bloggen!
kram!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards